Få styr på møder, organisering og værktøjer
Møder er ofte kendetegnet ved, at formålet er uklart for deltagerne samtidig med, at møderne mangler lidt struktur og styring.
Det kan også være godt at få kigget samarbejdsstrukturen på arbejdspladsen igennem. Er organiseringen den rette i forhold til at understøtte den faglige opgaveløsning – eller er der behov for at arbejde med teams, nøglepersoner, fagansvarlige etc. på en anden måde end i dag?
Som leder og medarbejder står man tit med en oplevelse af at mangle værktøjer – eller at de værktøjer, man har, ikke er helt optimale i forhold til behovene. Værktøjer kan være generelle værktøjer til MUS/LUS, GRUS og 1-1.
Vi hjælper jer med at få styr på møder, organisering og værktøjer ud fra en tilgang, der sikrer konkrete og varige (adfærds-)ændringer i praksis.
Forløbet udarbejdes konkret i dialog med jer og kan eksempelvis bestå af følgende aktiviteter:
Workshop I
Prøvehandling på arbejdspladsen
Workshop II
Dato og tid
Aftales fra forløb til forløb - formiddag, eftermiddag eller aften/weekend
Der indgår 2 workshops á 3 - 7 timers varighed i hvert forløb.
Sted
Workshop 1: Eksternt mødelokale
Prøvehandling: På jeres arbejdsplads
Workshop 2: På jeres arbejdsplads